wtorek, 19 lutego 2013

Dzień dobry!

Wracam do blogowania - po naprawdę długiej przerwie. Przez pewien czas zastanawiałam się nad tematyką, ale w zasadzie od samego początku wiedziałam o czym chciałabym pisać. Gotowanie. Coś, co mnie uspokaja, daje niesamowitą satysfakcję i radość (o ile wszystko idzie po mojej myśli, rzecz jasna), pozwala odreagować. Oczywiście, oprócz kuchni, przewinie się wiele innych wątków, ale to ona będzie głównym bohaterem tego bloga. Gotowanie, czyli co? Głównie to, co zapewnia mi przetrwanie podczas studiów - proste, szybkie dania, niewymagające wyszukanych składników. Nie oznacza to oczywiście, że będę Was zanudzać tysiącami sposobów przyrządzenia filetów z kurczaka, pojawią się też potrawy ambitniejsze. Zobaczymy co z tych poważniejszych przepisów wyjdzie... Także... Zapraszam do wspólnego kucharzenia! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz