piątek, 19 kwietnia 2013

Placuszki z owocami

Szybko wrzucam przepis i wracam do prawa administracyjnego (przez które niedługo całkowicie stracę apetyt) <3
Szybki obiad/śniadanie/kolacja. Zrobione z tego, co znalazłam akurat w lodówce. Nie miałam mleka, bo wcześniej wypiłam, ale znalazła się śmietana i jogurt naturalny. Banan i gruszka czekały, żeby je w końcu do czegoś zużyć.
I wyszło coś takiego...

Przepis

- 3 łyżki śmietany,
- 2 jajka,
- pół opakowania jogurtu naturalnego (tego mniejszego, nie pamiętam ile to ml jest),
- 3 łyżki mąki (tak mi się wydaje... ciasto ma być gęstsze niż na naleśniki, prawie jak na racuchy),
- łyżka serka śmietankowego (u mnie - Twój Smak z Piątnicy),
- cukier wanilinowy do smaku i szczypta proszku do pieczenia,

- banan, gruszka (albo inne owoce; ja dodałam jeszcze troszkę soku z limonki, bo ta mieszanka była dla mnie zbyt mdła i słodka).

Wszystkie produkty miksujemy razem do uzyskania jednolitego ciasta. Smażymy placuszki. Owoce razem rozgniatamy.



Można też podać w postaci omletu :)



Smacznego!;)

6 komentarzy:

  1. Jeeejku, ale one ładne :D Uwielbiam placuszki i mogłabym jeść je o każdej porze dnia. Poza tym, te na śmietanie są takie kremowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny przepis na pyszne placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłam i się rozpływam ! :)

    OdpowiedzUsuń